ח"כ מירב בן ארי: "רוב הממשלה מאובטחת וזה לא מרצון"

אסתי פלד No Comments on ח"כ מירב בן ארי: "רוב הממשלה מאובטחת וזה לא מרצון"

יו"ר הועדה לביטחון פנים ח"כ מירב בן ארי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחסה להנחיות הקורונה מהממשלה, ההתבטאויות של השר עומר בר לב, עבודת הוועדה שבראשותה על חקירת מותו של אהוביה סנדק ז"ל והפרעות בערים המעורבות

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הועדה לביטחון הפנים ח"כ מירב בן ארי התראיינה הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחסה על המסרים הלא ברורים של הממשלה על הנחיות הקורונה, לדבריה, "המסרים ברורים, כמובן שהנגיף מתעתע ואין עליו מספיק מידע, מצד אחד אומרים מאוד מדבק, ומצד שני מדווחים על תסמינים קלים, לכן ממשיכים על הכלכלה ועל הבידודים צריך לבטל".

ח"כ בן ארי הוסיפה כי "שרת החינוך דווקא כן אמרה להביא חיסונים לבית הספר, ההחלטות מתקבלות פה אחד. אבל אנחנו חברי הכנסת לא מקבלים הכל כחותמת גומי מאשרים את החלטות הממשלה. היה דיון היום בכנסת על ההגבלות. יש פה עניין לא רק בריאותי אלה גם עניין כלכלי וחברתי ולכן חשוב מאוד לצאת ולהתחסן".

על התבטאויותיו של השר עומר בר לב על אלימות המתנחלים אמרה בן ארי, "צריך לדבר איתו על דבריו. מותר לו לומר מה הוא חושב. אצלנו יש דיונים חשובים כמו על יהודים בהר הבית, ועל מותו של אהוביה סנדק ז"ל. גם מדאיג שהשר מאויים על ידי יהודים, לא צריך להגיע לזה. רוב הממשלה מאובטחת וזה נכפה עלינו אנחנו לא רוצים את זה".

על עבודתה כיו"ר הוועדה לביטחון פנים על רקע פרעות תשפ"א אומרת בן ארי, "הייתי בפגישה עם המפכ"ל ובקשר עם ראשי רשויות כדי לתת פתרונות ליהודים הגרים בערים מעורבות. יש הרבה דברים שמגיעים תוך כדי הדיונים בוועדה אצלנו. אנחנו גם משפיעים מבחינת תקציבים ומדיניות".



0 תגובות